• آپارات
  • اینستاگرام
  • ایتا
  • سروش
  • بله
لوگوی اوقاف

اخبار استان

بيشتر

يكشنبه2آذر1404

11:02

82

مزایده

مزایده دو باب مغازه تجاری واقع در خیابان میر، خیابان مصلی

اداره کل اوقاف وامورخیریه استان اصفهان در نظر دارد دو باب مغازه واقع در خیابان میر- خیابان مصلی جنب اداره کل اوقاف وامورخیریه استان اصفهان را از طریق مزایده کتبی بصورت غیر حضوری برابر قانون موجر و مستاجر مصوب سال 76 و آئینامه اجرائی آن با شرایط ذیل به متقاضیان واجد شرایط به مدت یکسال شمسی به اجاره واگذار نمایند .

اداره کل اوقاف وامورخیریه استان اصفهان در نظر دارد دو باب مغازه واقع در خیابان میر- خیابان مصلی جنب اداره کل اوقاف وامورخیریه استان اصفهان را از طریق مزایده کتبی بصورت غیر حضوری برابر قانون موجر و مستاجر مصوب سال 76 و آئینامه اجرائی آن با شرایط ذیل به متقاضیان واجد شرایط به مدت یکسال شمسی به اجاره واگذار نمایند .

ردیف نوع آگهی مساحت مدت اجاره مبلغ پایه مبلغ سپرده جهت شرکت در مزایده
1 تمامی عرصه و اعیان تجاری 95مترمربع  12ماه 550.000.000ریال 660.000.000ریال
2 تمامی عرصه و اعیان تجاری 18مترمربع 12 ماه 125.000.000ریال 150.000.000ریال
 
1- قيمت پايه مزايده ردیف(1) طبق نظر كارشناس ماهيانه به مبلغ 550.000.000 ريال بوده و قيمت پايه مزايده ردیف(2) طبق نظر كارشناس ماهيانه به مبلغ 125.000.000 ريال بودهو مدت زمان قرارداد اجاره از تاريخ تنظيم سند به مدت 12 ماه خواهد بود و پس از انقضاي مدت، مستأجر متعهد است، مورد اجاره را بدون هيچ گونه ادعايي به موجر تحويل دهد.
2-متقاضیان می بایست تفاضای کتبی  خود بانضمام یک فقره چک تضمین شده بانکی  به مبلغ ده درصد مال الاجاره سالیانه  پیشنهادی   دروجه اداره کل اوقاف وامورخیریه استان اصفهان راتا پایان وقت اداری روزدوشنبه مورخ17/9/1404به دبیرخانه این اداره کل واقع درخیابان میر- خ مصلی  تحویل و رسید دریافت  نمایند.
3-مبلغ سپرده برنده مزايده و اولويت بعدي از طرف كميسيون مزايده، تا زمان تنظيم قرارداد اجاره ضبط خواهد شد.
4-مستأجر مي بايست مباشرتاً (شخصاً) از مورد اجاره، استيفاي منافع نمايد و حق واگذاري مورد اجاره را بصورت كلي يا جزئي، به هيچ نحو از انحاء حتي به عنوان وكالت يا صلح حقوق به غير را ندارد.
5-مستأجر حق هيچ گونه تغيير و تبديل در وضع عرصه و اعيان مورد اجاره را ندارد مگر با موافقت كتبي و قبلي از موجر.
6-پرداخت هزينه هاي مربوط به اخذ مجوز از نهادها و ادارات دولتي علاوه بر پرداخت اجاره بها بر عهده مستأجر مي باشد.
7-هزينه تنظيم سند اجاره نامه و كارشناسي مربوط به آگهي مزايده، هزينه هاي تعميرات غيرضروري، تزئيني، جزئي، آب، برق، گاز، فاضلاب، تلفن، بيمه، ماليات، عوارض و ... بعهده مستأجر خواهد بود. تنها هزينه هاي اساسي در صورت ضرورت و بنا به تشخيص و مجوز كارشناس اداره اوقاف و موافقت موجر قابل محاسبه و پرداخت مي باشد و هرگز مستأجر نمي تواند آن را با اجاره بها تهاتر نمايد بلكه بعد از واريز اجاره به حساب اداره کل اوقاف و موافقت و تأييد موجر، مبلغ هزينه كرد به حساب مستأجر واريز مي گردد.
8-به پيشنهادهاي فاقد پرداخت سپرده شركت در مزايده ترتيب اثر داده نخواهد شد.
9-اگر برنده مزايده، بعد از هفت روز كاري از ابلاغ كتبي به وي، از تنظيم سند اجاره خودداري نمايد يا به هر دليلي جهت تنظيم قرارداد در مهلت تعيين شده حاضر نشود به منزله انصراف وي تلقي شده و سپرده اش به نفع موجر ضبط مي شود و با رعايت اولويت قيمت، با نفر دوم و يا سوم با رعايت تبصره يك ماده 27 آئين نامه معاملات دولتي، قرارداد اجاره تنظيم خواهد شد.
10-افراد ممنوع المعامله و كساني كه به موقوفات بدهي داشته باشند، حق شركت در مزايده را ندارند.
11-تخلف از هر يك از شروط مندرج در اين آگهي يا سند اجاره تنظيمي، موجب ايجاد اختيار فسخ قرارداد به صورت يك طرفه ، در مابقي مدت براي موجر خواهد بود.
12-كميسيون مزايده رأس ساعت 10:00 صبح مورخ 1404/09/18 در محل اداره کل اوقاف وامورخیریه استان اصفهان با حضور اعضاي كميسيون مزايده تشكيل و پس از قرائت پيشنهادها، با در نظر گرفتن صرفه و صلاح موقوفه برنده مزايده را اعلام خواهند نمود.
13-متقاضيان جهت اطلاع از موارد آگهی مزایده به سایت سازمان اوقاف به نشانی Esfahan.oghaf.ir   مراجعه نمایند .
14-در شرايطي كه به لحاظ عدم رونق كسب و كار يا مشكلات مالي يا شخصي و غيره تقاضاي فسخ قرارداد اجاره از سوي مستأجر در مابقي مدت اجاره مطرح شود، مستأجر مي بايست يك ماه اجاره بها، بابت خسارت وارده، پس از تسويه اجاره بها تا روز فسخ قرارداد را به حساب  اداره اوقاف  واريز نمايد.
15-برنده مزايده بايستي بابت جبران خسارت هاي احتمالي، مبلغي معادل 3 ماه اجاره بهاي پيشنهادي را بعنوان قرض الحسنه به حساب مربوطه واريز نمايد. ضمن اينكه قبل از تنظيم قرارداد اجاره،موظف به معرفي ضامن و ارائه تضامين اعلامي از سوي اداره اوقاف و امور خيريه خواهد بود.
16-مبلغ اجاره بها به صورت نقدي دريافت خواهد شد.
17-برنده مزايده مي بايست نسبت به ثبت سامانه ثنا (طرح ابلاغ الكترونيكي قوه قضائيه) اقدام و گواهي ثبت شده را جهت انعقاد قرارداد اجاره ارائه نمايد.
18-از برنده مزايده يك فقره چك بابت تضمين تخليه برابر نظريه كارشناس رسمي دادگستري و 12 فقره بابت اجاره بها ماه اخذ خواهد شد.
19-برنده مزايده موظف است دو ماه پيش از انقضاي مدت قرارداد، به اداره محل مراجعه و نسبت به پيگيري و تمديد قرارداد اجاره اقدام نمايد و در صورتي كه به هر دليلي، چه برابر خواسته مستأجر يا حسب نظر اداره اوفاف، بنا بر تخليه رقبه باشد، ايشان مكلف است ضمن همكاري لازم به منظور بازديد متقاضيان اجاره ملك مورد نظر، در موعد مقرر نسبت به تخليه ملك اقدام نمايد.
20-كميسيون مزايده در رد تمامي پيشنهادهاي واصله مختار خواهد بود.
21-جهت كسب اطلاعات بيشتر به امورمالی اداره اوقاف وامور خيريه مراجعه و يا باشماره 36619185-7 داخلي 4140 تماس حاصل فرمايند.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر
  • تعداد بازديد اين صفحه: 217479
  • تعداد بازديد اين صفحه در امروز: 454
  • تعداد کل بازديد کنندگان سايت: 21700479
  • تعداد کل بازديد کنندگان سایت در امروز : 20273